Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 29. heinäkuuta 2014

Vähiin käy, ennen kuin loppuu...

Heippa,

Välillä tulee sellaisia epävarmuuksia itsestään ja kunnostaan, että ehtiikö ja pääseekö ja osaako ja ja ja.... Valmentajani sanoi minulle "Usko itseesi" sama lause on pyörinyt muutamat viime päivät mielessäni... Joskus kun on vaikeaa ja on väsynyt niin  epävarmuus hiipii salakavalasti mieleen ja silloin sitä juurikin tulee epäiltyä itseään. Mutta hei, ei se mitään, se on ihan normaalia. Kukapa meistä ei välillä olisi jonkun asian suhteen epävarma? Minä ehdin, minä pääsen ja minä osaan! Siinä vastaukset kysymyksiini! Kyllä vain, tämä koskee ihan kaikkia meitä! Kun tarpeeksi haluaa, on valmis tekemään kovasti töitä sen eteen ja päättää, niin kaikki on mahdollista! Tietenkin pidän unelmistani ja tavoitteistani kiinni!

Perhe-elämän ja kisadietin yhdistäminen... siinäpä mielenkiintoinen yhdistelmä.... Kaikki ei ole sujunut ihan suunnitelmien mukaan ja kotona minua kaivattaisiinkin enemmän läsnäolevaksi.... Parhaani yritän ja dietin jälkeen annan tuplana takaisin!

Sain keväällä synttärilahjaksi Benjihyppylahjakortin. Vihdoin kävin sen hyppäämässä Kaivarissa. Oli ihan huippuhieno kokemus!! Sinne vaan kaikki, joita yhtään pelottaa korkealla. ;) Mä olin ainakin ihan kauhuissani kun se kori alkoi nousemaan ja seisoin sen korin ulkopuolella pienellä tasanteella. Kun vihdoin päästiin ylös asti 150m korkeuteen ja kori pysähtyi, mun käskettiin päästää irti kaiteista ja nostaa kädet ylös... Täh? Mitä?? En, en todellakaan irrota! Siinä ensimmäiset ajatukset ;D Lähtölaskenta mulle laskettiin varmaan kolmesti ja vauhtiakin annettiin lopuksi, että pääsin vihdoin siihen hyppäämiskohtaan asti ;) Hullun hauska ja ainutlaatuinen kokemus jää varmasti koko loppuelämäksi mieleen. :)

Tässä pari kuvaa ja video hyppäämisestä:

 
 

 
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152252395648601&l=2569460750559986356


Tulipa käytyä hieronnassa urheiluhieroja Miku Sarkkisella. http://www.hierontamiku.fi/  Hieronta on ihan yksi parhaista asioista, mitä tiedän. Hierottavana voisi olla vaikka koko päivän! Pikkuisen mulla oli oikean jalan säärestä kalvot jumissa, mutta kyllä ne siitä sitten auki saatiin, vaikka eihän se kivalta tuntunut.
Kutian kyljistä todella herkästi ja jouduinkin vähän pyytelemään anteeksi, kun en pystynyt enää lopettamaan nauramista ja rentotumaan... Tsihhihhih! :D Mutta yllätyin, kun en ollut mitenkään erityisen jumissa, vaikka en hieronnassa ole käynytkään. Suosittelen kaikille, niin ihanaa ja rentouttavaa!

Olin Team Sportlifen posetreeneissä. Aki Mähönen oli meitä ohjaamassa ja sain todellisen herätyksen että poseerausta olisi pitänyt treenata paljon enemmän tähän päivään mennessä!! (ihan kuin en olisi tätä tiennyt, mutta herättipä tosiaan) Harmittamaan jäi oma suoritukseni, treenien jälkeen. Tästä on vain yksi suunta........

Kesäloma alkaa olla lopuillaan, enää tämä viikko ja sitten se on siinä. Alkaa työt, päiväkodit ja koulut. Arki tulee väistämättä. Ehkä ihan hyväkin päästä taas arkeen kiinni. :)
Pääsen tekemään duunia maailman parhaiden työkavereiden kanssa! <3

Lomasta huolimatta kesä on ollut kiireinen  ja todella erilainen, kuin koskaan aikaisemmin. Mä oon tykännyt tästä! Lenkit ja treenit oon vetäny kaikki, jättämättä mitään välistä! I love this life!! Siskoltani oon saanut korvaamatonta tukea ja keskusteluseuraa. Lapset ei oo pahemmin valittaneet tekemisen puutetta, kun ovat päässeet uimaan ja leikkimään kavereiden (naapureiden) ja serkkujen (naapureiden) kanssa. :D

Miks mulla on haikee fiilis, vaikka mikään ei pääty lopullisesti? Ei dietti, ei kisat, ei loma, eikä kesä. Ne tulee toivottavasti kaikki kuulumaan ja olemaan mun elämää jatkossakin! :)

Dietti jatkuu vielä muutaman viikon ja sitten on vasta ensimmäiset karsinnat edessä. Ja jo nyt mä  haikeilen tän mun ekan dietin loppumista!  Nyyh! :`) Huhhuh, elämä on! Jatkoon teen sitten tietenkin uusia suunnitelmia.... ;)


Kuntokuvaa vielä tähän loppuun.


 
Mukavaa loppukesää kaikille! :)
Rita

Yhteistyössä:

SportLife Nutrition   http://sportlife.vpalvelin.com/index.php/?cID=3517
Heidin Sydän
Dentaworks










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti