Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 14. maaliskuuta 2015

Täällä ollaan :)

Moikkaa pitkästä aikaa!! :))

Tänään vietän äänetöntä lauantaita, vaikka onhan tällekkin päivälle pitänyt oikein teemapäivä keksiä. 13.4. Että eikun pihviä tiskiin! ;D

Mulla sen takia äänetön, kun olen reilun viikon ollut kauheessa kurkkukivussa, päälle tuli pikku flunssa ja lopuksi kauhea yskä. Nyt sitten lähti äänikin. Ei se mitään...joskus on ihan hyvä olla hiljaa... Olen normaalisti kuitenkin aamusta iltaan koko ajan äänessä omien lasten kanssa ja duunissa tietenkin.

Treenit on nyt siis jääneet kokonaan pois tältä ajalta. Ensi viikolla sit sitäkin suuremmalla innolla! :)

Mulla on kauhea koirakuume. Olis ihanaa kun kotona olisi aina vastassa oma karvaturri ja lenkkikaveri <3 Tällä viikolla olenkin päässyt kahta ihanaa koiraa rapsuttamaan muutamaksi tunniksi! <3
Surettaa, kun oma koira sairastui viime vuonna ja jouduimme lopettamaan Nellan maksasairauden takia, viikkoa ennen joulua. :( Ikävä on kova, niin mulla kuin lapsillakin.
Joskus iltaisin lapsia itkettää, kun Nellaa ei enää ole... Siitä sitten keskustelemme, että Nellan on nyt parempi. <3

Nyt olen muuttanut omaan kämppään... Huippua!! Omat säännöt ja oma tila ja mikä parasta: minä määrään täällä! :D Jos tästä pikkuhiljaa sais asuinkelvollisen näköistä.... onhan tää tälläinen.... öööö... noh.... en valita... ainoa, joka oli heti vapaa ja vain n. puolen kilsan päässä vanhasta talosta. Lapset jatkavat samassa koulussa ja päiväkodissa. Ja mikään ei muutu arjessa, kuin vuoroviikko vanhemmuus. Onhan se kieltämättä outoa olla erossa lapsista kokonainen viikko, mutta nyt sujuu jo paremmin, sekä lapsilla että mulla :)
Elämä muuttui kyllä kertaheitolla ja tässä sitä nyt ollaan. :))

Aurinko saa hymyn huulille, niin kuin myös mukavat uudet tuttavuudet!! ;) Kevät ja kesä ja pääsiäislomakin vielä edessä. Ihan huippua!!

Ihanaa kun mulla on aivan paras ystävä, jonka kanssa ollaan joka arkipäivä tekemisissä, usein myös iltaisin ja viikonloppuisin... Tuntuukin että perhettä tässä enemmänkin ollaan <3 Symbioosisuhde <3 Aikuisena ei enää niin usein solmita uusia ystävyyssuhteita, mutta kun sellainen eteen tulee, niin minä ainakin pidän siitä lujasti kiinni!!

Aurinkoisen ihanaa lauantaita ja viikonloppua ihan jokaiselle! <3

Pusss!!


 
Rita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti