Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 1. toukokuuta 2015

Dietti :))

Jeah right!

Dietti pyörähti käyntiin tämän viikon maanantaina. On muuten loistava fiilis, kaiken sen kärsimyksen jälkeen kun olin melkein 1,5kk sairaana.....
Eipä paljoa naurattanut, kun pikkuflunssasta tulikin tappajaflunssa!! Vuoron perään alkaneet korvatulehdus, poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus yhdistettynä kaikkeen kipuun ja särkyyn... Huhhhuh! En ole ikinä kokenut mitään vastaavaa... Äänikin oli todella kauan poissa, eikä vieläkään välillä meinaa koko ajan pysyä normaalina. Kaksi antibioottikuuria söin ja päälle kaikki muut lääkkeet. En oo koskaan syönyt niin paljon lääkkeitä! No nyt mä olen onneksi terve ja toivottavasti pysyisin pitkään! Kyllä taas osaa arvostaa sitäkin että terveys menee kaiken edelle!
Treenaamaan en tietenkään pystynyt, enkä käymään töissä, joten onnellinen olen siitäkin että nyt on normielämä jälleen raiteillaan :)

Käytiin Sportyfeel Fitness Classicissa Kulttuuritalolla katsomassa kivassa porukassa kaverin  kisoja. Kyllä meistä ääntä lähti, kannustettiin oikein antaumuksella! :D Oli tosi kivaa käydä ja hieno sijoitus sieltä Marialle tuli Women’s Physiquessa . :) Itselle sieltä lähti mukaan roppakaupalla motivaatiota ja innostusta syksyn kisoja ajatellen! :)
Mä hemmottelin itseäni ja ostin Biancaneven osastolta uudet kisakengät, treeni/lenkkipipon ja kisakorvikset syksyn kisoihin. Onhan ne aika ihanat! :) Enkä pelkästään hemmotellut, kun tarvitsin ne ihan oikeasti :D

Kevät alkaa olla ihan kunnolla päällä ja harmittaa todella nämä ilmat, kun koskaan ei tiedä mitä taivaalta tulee... Mä toivon lämpimiä ja upeita kevät-ilmoja mun lenkkipoluille. :)

Oikein mukavaa vappua kaikille! <3

Pari kuvaa vielä loppuun :)




Rita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti