Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 23. toukokuuta 2015

Muutoksen tuulet?

Hellou,

Tässä sitä porskutetaan kolmatta, kohta neljättä viikkoa dietillä. Aika on mennyt aivan älyttömän nopeasti. Hyvin huomaan eron ensimmäisen ja nyt tämän toisen dietin välillä. En puoliksikaan stressaa tästä niin paljon. Hommat menee omalla painollaan. Eikä ruoka ole (ainakaan vielä) koko ajan mielessä....
Sain uuden treeniohjelman ja se on viisijakoinen, siihen päälle aerobiset joita on viisi viikossa, kolme aamuisin ja kaksi treenin jälkeistä aerobista. Jippii! Täytyyhän nuoren ihmisen liikkua ;) Ensi viikolla aloittelen uudella ohjelmalla. :) Käydään Paulin kanssa läpi ohjelmaa, että saan setin selväksi :)

Nuoresta tulikin mieleeni, että ensi viikolla mulla on torstaina synttärit. Niin se meni tämäkin vuosi, että hurahti vaan. Ja tähän vuoteen on mahtunut tapahtumaa...jos jonkunlaista... On ollut kovin vuosi ikinä. Itkua, surua, pelkoa, vihaa, naurua, helpotusta, ystävyyttä, iloa, rakkautta, jännitystä, vapautta...jne... luulenpa että kaikki tunteet mitä tuntea voi, olen kokenut tämän vuoden aikana. Ennen kaikkea olen voittanut itseni! Monestikkin! On tullut haasteita eteen töissä, kotona, salilla ja hei mä olen selvinnyt niistä kaikista :)

Kiitollinen olen erityisesti mun siskolle, kun hän on pystynyt mun tyttöä hoitamaan salien aikana. <3 Ei tästä mitään tuliskaan, jos en ulkopuolista apua saisi tähän hommaan. Joten kaikki muutkin lastenhoitaja ehdokkaat, mulle saa ilmottautua. ;)

Mun veljeni täytti just 30.vuotta. Niitä olin juhlistamassa, enkä parempaa tsemppausta ole koskaan keneltäkään saanut kuin mun huippu veljeltä!! Aivan ihanasti oli tsempattu mua kisoihin! Ja jos joku, niin mun veli on aina uskonut muhun. Se on tärkeetä!! Oot rakas veli!! <3

Kohta alkaa kesäloma ja koulut menee kiinni kesän ajaksi. Surullisinta siinä on se, että mun rakkaat kuutos luokkalaiset lähtee yläkouluun ja mulle tulee niitä kauhea ikävä! <3 Kyllä me kerettiin jo pitkään yhdessä ollakkin, viimeiset puoli vuotta olen ehtinyt totutella tähän ajatukseen, kun syksyllä siirryin kutosilta toiselle luokalle. Ihania ootte te, jotka mun blogiakin luette(ja tietysti ihan kaikki muutkin!). Mulle saa jättää tänne terveisiäkin! :) Ja moikataan aina kun tavataan! :)

1.6 alkaa syksyn kisoihin ilmottautumiset! Jännää! :)) Jyväskylän karsinnat 19.9 täältä tullaan!!! :))

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! Kovia treenejä! :) Nautitaan auringosta aina kun se paistaa! :) (aurinkorasvattuna) ;)

                                                               Rita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti