Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 10. syyskuuta 2016

Heeeeeiiiii kaikki hyvin :)

Moikka,

piiitkästä aikaa.
Mun oli ihan pakko lukaista pari kirjoitustani taaksepäin, kun en yhtään muistanut mitä olen viimeksi kirjoittanut. Huomasin tekstistä, että olen ollut tuolloin tosi turhautunut ja ehkä kiukkuinenkin. Mä oon kyllä realisti, enkä yleensä kaunistele asioita tai elä omassa kuplassani, missä kaikki on aina vaan parasta ja jees jees. Nyt mulle kuuluu kyllä oikeasti ihan tosi hyvää! Sain "uuden" työpaikan ja mun ipanoiden koulun ja harrastusten aloitus on sujunut hyvin. Kaikki tuntuu olevan kivasti kohdillaan. Isompi asunto on hakusessa, mutta ehkä sekin jossain vaiheessa löytyy. :)

Kesäloma oli ja meni nopeesti. :) Käytiin Lintsillä ja risteilyllä lasten kanssa. Veneiltiin, oleiltiin ja saleiltiin mun miesystävän kanssa. Kiva kesä oli! :))

Meille muutti pieni uusi perheenjäsen, kissanpentu. Kiva seurailla, kun se touhuaa kaikkea :D


Mä tässä oon sellaista asiaa mietiskellyt, että lähden ensi vuonna kisaamaan, kunhan vaan kaikki asiat loksahtelee paikoilleen :)) oikeen jänskättää jo nyt koko ajatus :D ;)

Asioilla on tapana järjestyä! Oikein ihanaa vkonlopun jatkoa ja mukavaa syksyä! <3

Loppuun kuvia :)
Ihan mieltsin hyvä uusi proteiinipatukka Sportlifelta.
TASTY-proteiinipatukat sopii koko perheelle. Makuina valkosuklaa-mustikka, appelsiinisuklaa ja minttusuklaa. Kaikki maut ovat herkullisia niin välipalaksi, kuin hekutteluhetkiinkin. Mun suosikki on ihanan täyteläinen valkosuklaa-mustikka. Nam!



 



 
Rita
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti