Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 28. elokuuta 2014

Tärrä päällä ;)

Moikkamoi,

Hirveetä vauhtia nää kuukaudet menee eteenpäin. Dietti alkaa olla loppusuoralla ja ekat kisat on ihan kohta edessä. Sitä ennen on kuitenkin vielä vaikka ja mitä hommaa. Mun kisaviikolla oon töissäkin vielä.... leirikoulussa Kisakalliossa. Sieltä käsin on hoidettava saleilut ja lenkkeilyt. Pitäis tsekkaa Kisakallion sali, luulen kyllä että enköhän mä siellä saa ohjelmani tehtyä. :) Vitsi kun en meinaa pysyy housuissani. Jännittää ja kuitenkin on innostunut ja malttamaton olo. Tulis nyt jo ne kisat!! ;)

Viime lauantaina olin Liikuntakeskus Leidin järjestämässä kilpailutilanteen harjoituspäivässä. Tuli todella tarpeeseen, mulla on niin paljon harjoiteltavaa pose asennoissa. Taka ja sivuasennoista sain kuitenkin hyvää palautetta ja T-kävelystä etenkin. :) Harjoittelua ja hiomista pitää tietysti koko ajan tehdä ja toistoja toistoja, ehkäpä se siitä alkaa jossain vaiheessa vähän luonnollisemmin sujumaan! ;) Oikein mukavaa ja rentoa porukkaa oli menossa mukana. :) Ja oli kiva nähdä muita tiimiläisiä.

Saittuipa tosi kivasti just tähän loppurutistuksen keskelle sairastuminen. Tiistaina jouduin lähtee töistä kesken päivää kotiin, todella huonon olon takia. Nyt oon loppuviikon saikulla, jonkun vatsatauti/flunssa yhdistelmän takia. Parempi nyt sitten että sairastelut ennnen kisoja on tässä ja pääsen loput kaksi viikkoa vetämään treenit täysillä!! Tuleepahan lepoa tähän väliin. :) että jos jotain hyvää... ;)

Suunnitelmissa on tämän viikon lauantaille mennä Anna Virmajoen vetämälle bikini-leirille Töölö-gymille.  Poseja treenaamaan ja kirjoittamaan kaikki tärkeä kisoihin liittyvä ylös. Kunhan vaan olen kunnossa. :)

Mun ihanaakin ihanemmat kisabikinit tuli postissa ja vautsivau ne on upeet! Kiitos Biancaneven Katjalle hyvästä asiakaspalvelusta! :)

Tässä vähän esimakua...Väriä en vielä paljasta ;)

WP_20140828.jpg


Nyt meen juomaan teetä, lepäilemään ja jäskättämään, ehkä ihailen bikinien kimallettakin vielä tämän illan aikana... kyllä ne niin upeet on <3

Rita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti