Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 7. kesäkuuta 2016

Kesä on täällä

Moikkamoi,

miten tää aika vierähtääkään näin nopeesti... Edellisestä tekstistäkin taas ihan liikaa aikaa....
Tässä välissä on tapahtunut niiiiin paljon, et muistankohan edes kaikkea.

Oon saanut vedettyy aamuaerobisia todella hyvin ja tosi kivasti jaksanutkin. Päätin, että en ota mitään stressiä aamulenkkien pituudesta tai ajasta, jonka kulutan niihin. Pääasia että pääsen ylös ja saan aloitettua päivän hyvällä sykkeellä ;) Salitreenit oon saanu vedettyy suht tasaisesti, ja motivaatiota on riittänyt sen kauheen influenssan jälkeen. Tulokset tippui kuukauden sairaana olon aikana, mutta sain kurottua ne nopeesti kiinni ja vähän levyäkin lisättyä tankoon ;)
Jalkaprässissäkin sain vedettyy kivat omat enkat. Jippii :)
On sitä tässä tapahtunut keskivartalon kiinteytymistä jonkin verran, parisen kiloa painossa mitattuna on karissut. :)

Puolessa välissä toukokuuta sain pienen ihanan uuden kummipojan. Aadam (mulle Aatu) sai nimensä ja minä saan olla veljen poikani kummitäti. :) <3

Sain ihan mielettömän huipun synttärilahjan mun miesystävältä!! :D Hän sitten päätti yllättää ja vei mut Ranskan Rivieralle juhlimaan synttäreitäni toukokuun lopussa. <3 Oli ihan mieletön reissu, saatiin muutama päivä rentoutua ihan kaksin, poissa kodin tiskivuorien ja arkiaskareiden parista. Käytiin viinitilalla maistelemassa viinejä ja Niko osti meille tuliaisiksi pullolliset punkkua ja valkkaria hotellille mukaan.
Aamuisin herättiin kaikessa rauhassa ja käytiin hotellin aamupalalla, ihanaa oli puputtaa sitä vaaleeta sämpylää hyvällä omalla tunnolla, ai niin ja sitä juustoa ja croissanttia ja kuivakakkua ja ja ja :D No niin, nyt ollaan jo palattu ruotuun reissun jälkeen :D
Käytiin myös meressä uimassa ja vietettiin rantsussa rentoa kahdenkeskistä aikaa <3 Se oli kyllä niin ihanaa ja ikimuistoista! <3
Mun semille lentopelolle ei tehnyt ihan kauheen hyvää takaisin lentäminen....Oltiin n. 50min turbulenssissa ja pelkäsin koko ajan, et se kone tippuu :D Huh, mikä koettelemus, puristin koko ajan Nikon käsivartta niin, et ei varmasti jääny epäselväks mun pelkotilat :D No onneks on tommonen iso mies, niin ei mee kovin helposti rikki :D

Nyt on jo koulut jääneet kesälomille ja lukuvuosi päättynyt. Itselläni jatkuu kesätyöt kesäkuun ajan ja heinäkuussa pidän lomaa. Syksy on mulle vielä täysin auki. Ei vielä suunnitelmia, ei minkään tasoisia, että mitähän sitä tekisi :D

Oikein hyvää kesää kaikille ja lomalaisille hyvää lomaa!


 
 
 
 
 
 
 

 
Rita

 


 
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti